Ihmiseltä ihmiselle
Asiakaspalvelumme on aina avoinna
Puhelimitse (arkisin klo 9-14): 09 424 14 124
Sähköpostitse: tuki.jydacom@eg.fi
Jydatuki (Service Desk) 24/7: tuki.jydacom.fi
Erinomainen asiakaspalvelu on yksi ylpeydenaiheistamme. Olemme tukenanne kaikissa asiakkuuteenne liittyvissä asioissa henkilökohtaisesti ja erilaisissa sähköisissä kanavissamme.
Rakennusalan palkanlaskennan, kirjanpidon, tarjouslaskennan ja tuotannonhallinnan asiantuntijoista koostuva tiimimme neuvoo teitä mielellään kaikissa Jydacom-ohjelmien käyttöön liittyvissä kysymyksissä jokaisena arkipäivänä klo 8-16 sähköpostitse ja Jydatuen Service Desk -palvelun kautta. Puhelinpalvelumme on avoinna arkisin klo 9-14.
Jydatukemme on tukenanne silloinkin, kun asiakaspalvelijamme lepäävät. Palvelun kautta voitte tehdä palvelupyyntöjä ja seurata niiden tilaa, tilata uusia käyttäjätunnuksia, lukea uusimmat tiedotteemme ja etsiä ratkaisutietokannasta ohjeita mieltänne askarruttaviin kysymyksiin. Jydatuessa on ohjelmien eri osa-alueisiin liittyviä käytännöllisiä ohjevideoita, käyttöä helpottavia vinkkejä sekä laajat käyttöohjemateriaalit vaikkapa tulostettaviksi.
”Te, kärsivällisillä ohjeilla ja neuvoilla, autatte meitä kehittymään työssämme. Kiitos!”
Dextili Oy
”Pelastitte päiväni ja sain juuri sellaista apua ja tukea, kun tarvitsinkin!”
Jaskari Rakennus Oy
”Aina saa avun, kun on paniikkinappula pohjassa!”
Dextili Oy
”Tähän ei kymppi riitä vaan se on kiitettävä plus! Emme ole koskaan jääneet pulaan.”
Jultek Oy
Käytössä syksyn 2021 tunnettuuskampanjan laskeutumissivulla