Blogi | 25.05.21
Jydacom Talous PRO on rakennusalan erityistarpeisiin räätälöity taloushallinnon kokonaisratkaisu. Pilvipalveluna toimitettava selainpohjainen järjestelmä sopii niin suurille kuin pienillekin yrityksille ja se kattaa kaikki taloushallinnan prosessit. Ratkaisussamme yhdistyy myös Suomen käytetyin sähköisen taloushallinnon järjestelmä Procountor.
Lukuisien taloushallintoon liittyvien tehtävien hoitaminen edellyttää yrityksiltä sekä ammattitaitoa että lukuisien eri asiakokonaisuuksien hallintaa mukaan lukien viranomaisilmoitukset. Lisäksi kaiken tiedon tulee olla reaaliaikaista ja nopeasti saatavilla – yhdestä paikasta.
Jydacom Talous PRO hoitaa kaikki taloushallinnon prosessit alusta loppuun saakka: kirjanpito, ostoreskontra, myyntireskontra ja maksuliikenne, tietojen reaaliaikainen seuranta, sisäinen myynti, maksuerät ja myyntilaskut, rakentamisilmoitukset verohallintoon, oman käytön alv – ja paljon muuta. Lisäksi tuntikirjaukset voidaan hoitaa kätevästi myös mobiililaitteella, ajasta ja paikasta riippumatta. Kun yritykset käyttävät työmaiden seurannassa Jydacom Tuotannonhallinta Plus -ratkaisua, on työkohteiden seuranta reaaliaikaista ja Talous PRO:ssa tehdyt toimenpiteet siirtyvät sinne automaattisesti. Jydacom tuoteperheeseen kuuluu myös Jydacom Palkat, joka huomioi rakennus- ja maarakennusalan työehtosopimukset sekä Tarjouslaskenta urakoiden laskentaan.
Pirjo Hiltunen varmistaa jo viidentoista vuoden kokemuksella, että asiakkaat saavat myös Talous PRO:n käyttöön tarvittavan opastuksen ja tuen. Jokaisessa käyttöönotossa on nimetty yhteyshenkilö yhteydenpidon helpottamiseksi. Käyttöönottoprojektin päätyttyä asiakastuki siirtyy Service Deskin hoidettavaksi.
Tällä hetkellä monet asiakkaat ovat jo siirtyneet uudistettuun Talous PRO:hon. Muutos edellyttää luonnollisesti uusien ominaisuuksien hallintaa. ”Tehtyjä modernisointeja ovat muun muassa verkkolaskujen käyttöönotto ja integroitu pankkiohjelma, joka mahdollistaa päivittäiset viitemaksut ja tiliotteet sekä tiliöintiautomatiikka, jossa Procountorin automatiikka tiliöi tapahtumat päivittäin ja myös suoritukset kohdistuvat suoraan laskuille,” kertoo Hiltunen.
COVID19 on aiheuttanut muutoksia koulutusten järjestämiseen. Käyttöönotot on yli vuoden ajan hoidettu sataprosenttisesti etäyhteyksien avulla. ”On ollut hieno kokea kuinka hyvin uusi työtapa toimii ja miten positiivisesti asiakkaamme ovat sen vastaanottaneet”, avaa Pirjo Hiltunen kokemuksiaan koulutuksessa tapahtuneista muutoksista.
Etäyhteydet kaikkialla ovat toimineet miltei moitteettomasti ja tällä hetkellä tuntuu siltä, että myös jatkossa suuri osa koulutuksista voidaan hoitaa samalla tavalla. ”Toki haluamme myös tavata asiakkaitamme ja olla apuna heidän päivittäisessä työssään ja antaa apua käytännön tilanteissa.”
Kiinnostuitko? Ota yhteyttä:
Uutinen | 21.12.22
Työntekijöiden joululahjoitus menee sähköön ja lämmitykseen UkrainassaEG:n työntekijät, joihin myös Jydacomin työntekijät kuuluvat, ovat lahjoittaneet yhteensä 262 500 Tanskan kruunua eli noin 35 000 € Kiovassa...
Lue lisää08.12.22
Sari Suominen Jydacom Oy:n toimitusjohtajaksi 1.1.2023 alkaenJydacom Oy:n toimitusjohtajaksi on nimetty KTM Sari Suominen (LinkedIn), 43. Suomisella on 20 vuoden kokemus erilaisista IT-alan johto- ja...
Lue lisääBlogi | 29.11.22
Käytätkö liikaa aikaa palkanlaskentaan? Näin vähennät virheitä ja nopeutat työtäPalkanlaskennan prosessin automatisointi säästää aikaa ja vähentää virheiden riskiä. Jydacom on paneutunut rakennusalan palkanlaskennan sujuvoittamiseen.
Lue lisää