Blogi | 02.06.19

Tulorekisteri-ilmoittaminen – Miten se niin kuin meni omasta mielestä?

Kansallinen tulorekisteri puhutteli suuresti ennen tammikuuta 2019. Nyt, kun Tulorekisterin kanssa on muutama kuukausi toimittu, ajattelimme kysäistä meidän Palkat-ohjelmamme tuotepäälliköltä...

Lue lisää

Blogi | 01.06.19

Asiakaspalvelun monikanavaisuus parantaa asiakaskokemusta

Muistan ajan, jolloin palvelimme asiakkaitamme pelkästään puhelimen ja faksin välityksellä. Nykyisin asiakkaat odottavat, että heitä palvellaan useissa kanavissa silloin, kun...

Lue lisää

Blogi | 31.05.19

Ostaminen on hauskaa

Työurani alussa olin projekti-insinöörinä tilaajaorganisaatiossa ja tehtäviini kuului rakennuttajan hankinnat. Minulla oli mappi, jonka selässä luki hankkeen nimi ja isolla...

Lue lisää

Blogi | 29.05.19

Kun asiakkaan ääni ratkaisee

Asiakaspalveluamme on aina kehuttu hyväksi. Mutta kannattaako tyytyä olemaan hyvä, jos on mahdollisuus kehittyä parhaaksi? Meidän mielestämme ei. Maailma muuttuu....

Lue lisää

Blogi | 28.05.19

Rakennusalan taloushallinto hoituu Jydacom Talous PROlla

Jydacom Talous PRO on erityisesti rakennusalalle kehitetty taloushallinnon ratkaisu. Talous PRO on pilvipalveluna käytettävä selainpohjainen ohjelmisto ja se on kiinteä...

Lue lisää

Blogi | 16.05.19

Tuotannonhallintaa kaaoksen hallinnassa

Oletko kuullut legendan siitä rakennusalan esimiehestä, joka totesi, että rakentaminen on parhaimmillaankin v-mäistä hommaa? Hän oli pitkänlinjan tekijä ja luultavasti...

Lue lisää